دوره به صورت آفلاین برگزار خواهد شد و بعد از اتمام دوره از فراگیر ازمون تستی آنلاین گرفته میشود و در صورت موفقیت در آزمون نهایی گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد.
همچنین در صورت تمایل به برگزاری جلسه رفع اشکال آنلاین مبلغ شهریه هر نفر دو برابر خواهد بود.
آزمون در تاریخ 15 مهرماه برگزار میشود
نام دوره: مدیریت بازاریابی
سرفصل دوره:
- تعاریف شاخص در بازاریابی و فروش
- آمیخته بازاریابی
- فرآیند STP
- کانال های بازاریابی و شبکه ارزش
- ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- انواع روشهای بازاریابی
- تفاوت بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی
- فروش و معرفی ابزارهای افزایش فروش