تکریم ارباب رجوع

مدت زمان: 6 ساعت

تاریخ: -

مدرس: علی جوان

هزینه: -

دمو دوره آموزشی
ظرفیت دوره نامحدود
ظرفیت باقی مانده نامحدود
زمان ثبت نام نامحدود

عنوان دوره : تکریم ارباب رجوع

مدت زمان دوره : 6 ساعت

مدرس دوره : استاد علی جوان

نوع دوره : 

  • توجیهی
  •  - عمومی
  • اختصاصی
  •  -  بهبود
  •  - مدیریت

اهداف دوره :

هدف كلي: افزايش دانش شركت كنندگان در زمينه مباني نظري طرح تكريم، نحوه پاسخگويي و اطلاع رساني و در نهايت برخورد مناسب با ارباب رجوع

اهداف رفتاري: پس از گذرانيدن اين دوره فراگير قادر خواهد بود: جايگاه و نقش ارباب رجوع در نظام اداري و تاثير خدمت گيرندگان در ارتقاء سلامت، اعتماد و بهره وري عمومي را تشريح نمايد. با استفاده از مولفه هايي از قبيل سرعت، دقت و صحت در انجام امور مربوط به مراجعين و در نهايت اطلاع رساني مناسب ارباب رجوع، موجبات جلب رضايت ارباب رجوع و افزايش بهره وري را فراهم نمايند.

سرفصل ومحتوای آموزش:

  1. مهارت تکریم ارباب رجوع: ارباب رجوع به چه شخصی اطلاق میگردد وچه حقوقی دارد؟-  انواع ارباب رجوع و نحوه تعامل با آن ها  -    از نظر سطح رضایتمندی - از نظر خصلت: )آرام مشکل ساز(.
  2. مهارتهای لازم برای جلب رضایت مراجعین: -فرآیند ارتباط موثر چیست ؟-نیازهای اساسی انسان ها در برقراری ارتباط موثرپل ها و موانع ارتباطی - آشنایی با زبان بدن -مهارت برقراری و حفظ ارتباط موثر با ارباب رجوع و مشتری  -راهکارهای عملیاتی برای ارتباط موثر و  تکنیک های طلایی ایجاد ارتباط.