عنوان دوره : تکریم ارباب رجوع
مدت زمان دوره : 6 ساعت
مدرس دوره : استاد علی جوان
نوع دوره :
اهداف دوره :
هدف كلي: افزايش دانش شركت كنندگان در زمينه مباني نظري طرح تكريم، نحوه پاسخگويي و اطلاع رساني و در نهايت برخورد مناسب با ارباب رجوع
اهداف رفتاري: پس از گذرانيدن اين دوره فراگير قادر خواهد بود: جايگاه و نقش ارباب رجوع در نظام اداري و تاثير خدمت گيرندگان در ارتقاء سلامت، اعتماد و بهره وري عمومي را تشريح نمايد. با استفاده از مولفه هايي از قبيل سرعت، دقت و صحت در انجام امور مربوط به مراجعين و در نهايت اطلاع رساني مناسب ارباب رجوع، موجبات جلب رضايت ارباب رجوع و افزايش بهره وري را فراهم نمايند.
سرفصل ومحتوای آموزش: