عنوان دوره: اصول آداب پذیرایی و تشریفات ویژه نیروهای خدماتی، پذیرایی و آبدارچیان
نحوه برگزاری: حضوری/ آنلاین
مدت زمان دوره:16 ساعت
سرفصل های دوره:
۱. اصول و فنون پذیرایی و تشریفات (نوشیدنیهای چای و شربت، ناهار، میوه، میان وعدهها و…)
۲. آراستگی لباس و نظافت شخصی شامل اصلاحات و خوشبوکنندهها و… پرسنل پذیرایی و خدمات
۳. چگونگی استفاده از موادشوینده و ابزار در ساختمان اداری شرکت شامل: سالن جلسات اداری، سرویس بهداشتی، اتاق مدیران، آبدارخانه
۴. بکارگیری اصول ایمنی حین نظافت و جابجایی وسایل
۵. مهارتهای ارتباطی و روابط اجتماعی با مدیران، کارمندان و میهمانان (از نحوه سلام واحوالپرسی، کلمات و جملهها، رفع کدورت، حالت چهره، نحوه ایستادن و راه رفتن و…)
هدف دوره: ارتقاء سطح کیفی خدمات نیروهای خدمات اداری یا آبدارچی ها در واحد هایی است که در آن مشغول به کار هستند. آشنایی با اصول درست حرفخ ای و مهارتی از روشهای پذیرایی و آداب معاشرت گرفته تا سرو و ارائه انواع نوشیدنی ها و خوراکی ها , روابط عمومی و آداب معاشرت و الو های رفتاری . در مجموع هر آنچه برای ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات برای این نیروها لازم می باشد.
نوع گواهینامه: برای کلیه نیروهای شرکتی, سازمانی و دیگر واحد های اداری و نیز متقاضیان انفرادی طی دوره آبدارچیان یا نیروهای خدمات اداری پس از اتمام دوره و موفقیت فراگیران در کسب امتیاز لازم گواهی نامه رسمی توسط وزارت میراث فرهنگی , صنایع دستی و گردشگری صادر می گردد. این گواهی نامه قابل ترجمه بوده و مورد تایید وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری است .