در حال بارگذاری...

راهنمایان بلد محلی

مدت زمان: 70 ساعت

تاریخ: 1402/09/04

مدرس: اعضای هیات علمی موسسه

هزینه: 1,200,000تومان

دمو دوره آموزشی
ظرفیت دوره 200 نفر
ظرفیت باقی مانده 134 نفر
زمان ثبت نام 1401/01/01 لغایت 1402/07/05

دوره راهنمایان محلی یک دوره ی کاملا تئوری درقالب بسته های آموزشی فیزیکی و محتوای آنلاین. یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه.

درباره دوره :

در امر گردشگری و طبیعت گردی وجود راهنمایان محلی که باجغرافیا و فرهنگ مناطق مختلف آشنایی لازم را داشته باشند از اهمیت بالایی برخوردار است، که در این دوره آموزشی اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

محتوای بروز، اصیل و اختصاصی:

محتوایی که در این دوره آموزشی در موسسه سهند اعتماد اروند ارائه می شود، محتوایی با استانداردهای روز جهانی است که اغلب سرفصل های این دوره ، چه به صورت جامع و چه بصورت تک درس بدون شک در هیچ کجای کشور عزیزمان ارائه نمی شود ؛ موسسه آموزشی سهند اعتماد اروند افتخار دارد که محتوای آموزشی این مجموعه را تماما بصورت مولتی مدیا(صدا ، تصویر و فیلم) در اختیار شما قرار داده است.

آموزش آنلاین دوره : در این نوع آموزش شرکت کنندگان با دسترسی آنلاین به محتوای دوره ی آموزشی امکان استفاده از آن را در هر ساعت ازشبانه روز، دارند که این ویژگی را می توان برتری بارزی نسبت به آموزش های حضوری دانست همچنین در پایان دوره دانش پذیران میتوانند به صورت آنلاین و بدون حضور در مجموعه در آزمون دوره شرکت کنند و ارزشیابی شوند.

در پایان این دوره چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

طبیعتا در پایان دوره ارتقای سطح دانش شماست که بارزترین اتفاق می باشد

• شناخت اصول گردشگری
• شناخت انواع فرهنگ و قومیت ها
• آشنایی با اصول مشاوره
• آشنایی با انواع تورهای گردشگری و محلی
• اصول راهنمایی در تورهای گردشگری محلی
از دیگر مزایای شرکت در این دوره استفاده از انواع گواهینامه ملی و گواهینامه بین المللی قابل استعلام و مدرک معتبر می باشد .

آخرین مطالب و مقالات